Valmer Resort 1
Exit full screenEnter Full screen
previous arrow
next arrow
Valmer Resort 1
Valmer Resort 2
Valmer Resort 3
Valmer Resort 4
Valmer Resort 5
Valmer Resort 6
Valmer Resort 7
Valmer Resort 8
Valmer Resort 9
Valmer Resort 10
Valmer Resort 11
Valmer Resort 12
Valmer Resort 13
Valmer Resort 14
Valmer Resort 15
Valmer Resort 16
Valmer Resort 17
Valmer Resort 18
Valmer Resort 19
Valmer Resort 20
Valmer Resort 21
Valmer Resort 22
Valmer Resort 23
Valmer Resort 24
Valmer Resort 25
Valmer Resort 26
Valmer Resort 27
Valmer Resort 28
Valmer Resort 29
Valmer Resort 30
Valmer Resort 31
Valmer Resort 32
Valmer Resort 33
Valmer Resort 34
Valmer Resort 35
Valmer Resort 36
Valmer Resort 37
Valmer Resort 38
Valmer Resort 39
Valmer Resort 40
Valmer Resort 41
Valmer Resort 42
previous arrow
next arrow

🟠 Individualno putovanje i cena se formiraju na osnovu ličnih zahteva klijenata – broj noći, datum i sadržaj određuju se u dogovoru sa putnikom. Kontaktirajte agenciju za detalje i ponudu.


OPIS HOTELA:


Valmer Resort – Udobnost uz panoramski pogled na Indijski okean

Na padini iznad tirkizne obale jugozapadne Mahé obale, Valmer Resort nudi opuštenu atmosferu i nezavisnost u prirodnom okruženju. Sve smeštajne jedinice sadrže potpuno opremljenu kuhinju, što hotel čini idealnim izborom za goste koji se samostalno hrane i žele slobodu organizovanja svog odmora u skladu sa ličnim tempom.


Lokacija

Resort se nalazi na jugozapadnoj obali ostrva Mahé, sa pogledom na Indijski okean, u neposrednoj blizini plaže Anse Golette, od koje je odvojen obalnim putem. Plaža Baie Lazare udaljena je oko 450 metara, a međunarodni aerodrom oko 20 kilometara, što omogućava lagan i brz transfer do hotela. Luka Mahe Inter Island Quay udaljena je oko 30 kilometara. Okruženje je prirodno i mirno, idealno za goste koji traže privatnost i opuštanje.


Smeštaj i sadržaji

Hotel raspolaže sa 31 sobom, raspoređenim u manjim objektima sa pogledom na more i bujno zelenilo. Sve jedinice opremljene su kuhinjom, što omogućava potpunu fleksibilnost u organizaciji obroka. U sklopu resorta nalazi se recepcija, menjačnica, butik, bazen sa dečjim delom, terasa za sunčanje i perionica veša dostupna uz doplatu. Wi-Fi je dostupan besplatno u lobiju, a gostima je na raspolaganju i ograničen broj neobezbeđenih parking mesta. Kućni ljubimci nisu dozvoljeni. Plaćanje je moguće putem TUI Card, Visa i MasterCard kartica. Hotel nema lokalnu zvaničnu kategorizaciju, ali odgovara standardu od 3,5 zvezdice.


Ishrana i restorani

Gostima je na raspolaganju više opcija ishrane – od boravka bez obroka, preko doručka do polupansiona koji uključuje večeru. Glavni restoran „Le Palmier“ nudi jela međunarodne i lokalne kuhinje u formi švedskog stola, à la carte ponude i menija. U restoranu su dostupne dečje stolice, a bar „La Gaulette“ idealan je za lagana pića i opuštanje uz pogled na prirodu.


Wellness i dodatne usluge

U okviru hotela nalazi se Frangipani Spa centar, otvoren svakodnevno od 10 do 20 časova, u saradnji sa eksternim partnerima. Gostima su uz doplatu dostupne masaže, tretmani lica, manikir i pedikir, u ambijentu prilagođenom potpunom opuštanju.


Sport i rekreacija

Uz doplatu, gostima je na raspolaganju i teretana, dostupna kroz saradnju sa lokalnim partnerima. Ova opcija je pogodna za goste koji žele da zadrže aktivan stil života i tokom odmora, uz dodatne mogućnosti vežbanja u zatvorenom prostoru.


Napomene

Bazen hotela nije fizički odvojen po dubini, te se preporučuje oprez prilikom korišćenja, naročito za porodice sa manjom decom. Hotel je pogodan za duže boravke i one koji žele veću samostalnost, bez klasične hotelske rutine, uz mogućnost pripreme sopstvenih obroka i boravak u ambijentu domaće udobnosti u tropskom okruženju.


Napomena: Opis hotela, sadržaja i usluga je informativnog karaktera i zasniva se na poslednje dostupnim podacima. Hotel zadržava pravo izmene koncepta, rasporeda i dostupnosti određenih sadržaja bez prethodne najave. Turistička agencija ne snosi odgovornost za eventualne promene nastale nakon objave ponude i nema uticaj na odluke hotela. Navedene izmene ne mogu biti osnov za reklamaciju ili besplatno otkazivanje putovanja. Za proveru konkretnih informacija preporučujemo da se konsultujete sa agentom pre rezervacije.

POŠALJITE NAM UPIT